Proč mě sere současná hudba

8. října 2013 v 14:36 | Borůvka |  Myšlenkovník
Jasně, chápu, že když je ti patnáct, tak většinou myslíš jenom na tu hezkou holku, co má ve výstřihu dva melouny a nebo na toho kluka, co má oči modřejší než oceán. A že interpreti chtěj hlavně prodávat, musí se to líbit, takže budou zpívat o tom, jak maj zase zlomený srdce a nebo o tom, jak se zase vznášej.

Problém je v tom, že to všichni dělaj stejně. Všichni tam zahrajou tu líbivou tóninu a vecpou tam ohraná klišé, budou se tvářit upřímně a natočej k tomu klip s fůrou pohledů do zpěvákova ksichtu a dramatickým zpomalením záběrů nebo střihem.

A když to náhodou nevyjde, začneme vydávat songy o tom, že jsme mladý a musíme si užít a yolo a swag. Samozřejmě s klipem vhodným podobného mistrovského díla, nesmí chybět tancující roštěnky a vybělený úsměvy.

Kdy všechna hudba začala znít stejně a kdy ztratila smysl, originalitu? Je mi smutno z toho, co je dneska populární.

"Hele, a proč to vlastně posloucháš, jako, co se ti na tom líbí?"
"No dyť je to swag, ne. To poslouchaj všichni."

Ne, to, že něco poslouchají všichni, neznamená, že to máš poslouchat i ty. To, že se něco líbí tvému okolí neznamená, že se to musí líbit i tobě, že i ty musíš mít stejné zájmy a vkus jako tvoji přátelé.

Lidi, prosím, uvědomte si to.
 

17 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Bels Bels | E-mail | Web | 8. října 2013 v 14:53 | Reagovat

A jací interpreti jsou všichni stejní?

Tohle jde úplně mimo mě, neposlouchám (účelně) rádio, nesleduju televizi a hudbu si vyhledávám většinou na last.fm a youtube. Buď se mi něco líbí a nebo ne a je mi zcela u prdele (pardon za ten výraz), jestli to poslouchají všichni, nebo kdo. Ale je fakt, že už mi taky není 15...

2 Myšák Myšák | Web | 8. října 2013 v 14:57 | Reagovat

Vidíš... Setkala jsem se s tím, že lidi si vybírají písničky či interpreta podle textu. Já volím hlas. Možná právě díky tomu poslouchám tak tři či čtyři lidi, co na to skutečně mají a pak mi hudbu tvoří klasika a relaxační melodie.

Ne každému se líbí totéž ;-)

3 Akiyama Kara Akiyama Kara | Web | 8. října 2013 v 15:41 | Reagovat

Souhlasím. I když, občas mi na textu zas až tak nezáleží a pustím si nějakou příšernost, ale z 90% se mě podobné hity nelíbí. :-D

4 Hana (dřív Skřet) Hana (dřív Skřet) | 8. října 2013 v 15:44 | Reagovat

Mně osobně se většina současné hudby nelíbí a tak ji neposlouchám. Nevadí mi, když ji poslouchá někdo jinej, ale střílela bych lidi, co ji poslouchají jenom proto, že "to přece poslouchají všichni, mně se to vlastně ani nelíbí". Je to hodně o názoru, protože každému se líbí něco jiného. Já mám radši starší hudbu, i Guns poslouchám jenom z doby se Slashem a ta nejnovější sestava se mi prostě nelíbí...

5 Sheri Sheri | Web | 8. října 2013 v 15:48 | Reagovat

Je mi 15, a to posledné čo chcem počúvať sú nejaké anglickú hudbu, ktorá je síce "in", ale polovici nerozumiem, a tej druhej polke rozumieť nechcem... Viem že som v tomto obrovská výnimka, ale ja počúvam prevažne české "staršie" pesničky, ktorým rozumiem. Myslím, že oproti terajším mali naozaj hĺbku a netočilo sa tam všetko iba o láske a zlomených srdciach. A popritom mali aj skvelú melódiu :)

6 Bianca Latimer Bianca Latimer | E-mail | Web | 8. října 2013 v 15:55 | Reagovat

nevím no poslouchám spíš to co se vymyká-hlavně tvrdou muziku,klasickou hudbu ale klidně i elektro....musí to hlavně být originální,mít smysl v textech a ti muzikanti musí umět opravdu zpívat a hrát a ne se jen nakrucovat jako banda pablbů.... :-P

7 Alis Alis | Web | 8. října 2013 v 16:41 | Reagovat

Nezmysel, škatuľkuješ.

A inak, o čom majú mladí ľudia spievať, keď nie o tom, ako si máme užívať život a o vzťahoch ?

8 Arvari Arvari | Web | 8. října 2013 v 16:44 | Reagovat

Hm, ja vlastne ani nevim, co za muziku je tak ted in. Jsem verna svymu milovanymu metalu, pripadne rocku, a polovina toho, co posloucham ted, byla moderni hudba v dobe, kdy jsem vetsinu casu lezla po ctyrech, nebo jeste driv. Jo, jsem mimo a jsem za to rada... :-D  :-)

9 Ellnesa Ellnesa | Web | 8. října 2013 v 16:46 | Reagovat

Máš pravdu. Všechno dneska je jen o jednom. Já když něco poslouchám, tak to musí být fakt dobré, ne jen na první příčce americké hitparády.

10 Žebyjá? Žebyjá? | E-mail | Web | 8. října 2013 v 16:51 | Reagovat

A copak současná hudba je jenom přeslazenej ala-yolo popík (uznávám, ten stojí ve většině případů za vyližprdel)? Blbost. Lidi jsou jen líný hledat. Na youtube se dají najít stovky novejch písniček od mladejch i starejch interpretů, který maj duši, který za to stojej - jen to halt není to, co se na nás valí z rádií, protože v těch o kvalitu nestojí. I "současná" popovka může bejt skvělá a stejně tak klasická skladba nemusí každýmu sedět a rozhodně neplatí "klasika=dobrý".

Je fakt, že "dnešní popovky" si můžou bejt  podobný. Ale proč? Protože lidi jsou líný se zaposlouchat a zvykat si na novej styl. Tak radši dokola jedou to samý, co jim sedí a nad čím se nemusej pozastavovat. Nebo se jim ten stereotyp prostě líbí. A o tom to je.

Hudba má pomáhat, má povzbudit nebo přivíst k zamyšlení - má tisíc funkcí a použití a každej ji vnímá jinak. Jeden jede v metalu, druhej nedá dopustit na folk, třetí žere pop... Ale něco to pro nás znamená. A pak nám je úplně buřt, jestli je tahle písnička podobná týhle...

11 Jimmy Mindfucker Jimmy Mindfucker | Web | 8. října 2013 v 19:22 | Reagovat

Bohužel, hudební vkus se nevybírá jako svetřík nebo nové náušnice. Hudební vkus prostě je a vyvíjí se. Teda - buď se vyvíjí, nebo ne. Pokud se někomu líbí mainstream, ať si ho klidně poslouchá, pokud ho provází stejné pocity, jako když poslouchám třeba já moje oblíbené kapely :)

12 Ema Kögler Ema Kögler | Web | 9. října 2013 v 19:05 | Reagovat

Souhlasím s Jimmy. Ačkoliv vnitřně pláču z některých současných interpretů a jejich "hudba" mi nedává žádný smysl, ať si každý poslouchá co chce. A jakoby to tu nebylo vždycky.

13 Janicce Janicce | 10. října 2013 v 10:38 | Reagovat

"Ne, to, že něco poslouchají všichni, neznamená, že to máš poslouchat i ty. To, že se něco líbí tvému okolí neznamená, že se to musí líbit i tobě, že i ty musíš mít stejné zájmy a vkus jako tvoji přátelé." Ano a přesně pro to prostě nebudu podléhat vlivu mých přátel metláků,když se mi to prostě nelíbí. Já jsem jiná osoba,jiná duše,já prostě nebudu poslouchat to,co mi někdo nadiktuje ať už proto,že je to swag nebo proto,že mi někdo řekne že tohle je kvalitní hudba. Když se mi něco nelíbí tak to prostě poslouchat nebudu. A ano líbí se mi One direction (pauza pro ukamenování). A pojďte všichni jak jsou k zblití a jak jejich hudba je o ničem. Pro mně o ničem není = pěkné texty co chce každá holka slyšet,zapamatovatelná melodie ,prostě si to pobroukávám a  nepříjde mi,že by můj mozek z toho zakrněl. :) :D  Ale upřímně,někdy prostě žádní slaďoušci nenahradí Mitche z Suicide Silence  a naopak někdy zase Mitche slyšet nechci a rozhodnu se pro zpívající kudrlinky Harryho Stylese. A opravdu ve mně nic neřve ani vnitřně nepláču když slyším nějakou písničku co si pustí přítel ,kde 3 minuty někdo řve. Prostě jemu se to líbí,vyvolává to v něm nějaké pocity a co mně je do toho,mně to nějak ucho nebere tak to prostě nechám tak a nijak se tím nezaobírám a ani mě to - kupodivu,protože jak tady čtu,tak vás asi jo - nepobuřuje ani nijak neobtěžuje.

14 sirek sirek | Web | 10. října 2013 v 11:11 | Reagovat

Já nenávidím Rihannu a mám kamarádku co ji nemusí, ale v mobilu snad nemá nic jinýho a hučí jí to pořád jelikož to "letí". Ale myslím, že ne všichni zpívají o tom samém. Připomeneme si např. Avril Lavigne. A češi   (slováci) taky nezpívají všichni stejně (Tomáš Klus, Celeste Buckingham...)
Ale je mi jedno, že někdo poslouchá 1D nebo JB (I když to mě lehce vytáčí :D)
A každý má jiný vkus ;)

15 Scythia Scythia | Web | 10. října 2013 v 11:26 | Reagovat

Taky nechápu tu dnešní "hudbu(?)". Ty písničky se mě ani nelíbí, jsou všechny udělaný ve stejným mixovacím programu a text je duchaplný a dojemný asi jako toaletní papír...
Ale tak - 100 lidí, 100 chutí, i když tohle většina lidí poslouchá jenom kvůli tomu, že je to prostě drsný a swag.

16 Little devil! 3:) Little devil! 3:) | E-mail | Web | 10. října 2013 v 11:54 | Reagovat

Současná hudba se mi nelíbí :) mám ráda Nirvanu,Metallicu atd :) takze o tohle se ani nezajimam :)

17 Liška Liška | Web | 10. října 2013 v 12:17 | Reagovat

No, celá táto súčasná hudba ide akosi mimo mňa. Rádio nepočúvam, na youtubko mám zlý typ netu - a potom sedíme v kaviarni a z reprákov ide čosi popíkové, kamarát palmface, že zase hento a tamto a ja len wuuuut? :D A robiť niečo kvôli "robia to všetci" je sort of syndróm doby. (Alebo sveta? Mainstream bol vlastne infekčný vždycky.)

18 avant-garde avant-garde | E-mail | Web | 10. října 2013 v 12:43 | Reagovat

I když jsou děti v 15 letech jeden nadrženější než druhý tak to ještě nemusí nutně znamenat, že musí poslouchat tohleto a tohleto. Každý ať poslouchá co chce. Srdce mě sice bolí když uslyším nahlas v metro nějaká hlučná slečna, co pouští na plnou pecku nějakou techno či metaliku ale co se dá dělat. Mimochodem já ani nevím co znamená ty odborný pojem jako swag a yogo, WTF? :)

19 Micc ^^ Micc ^^ | E-mail | Web | 10. října 2013 v 13:29 | Reagovat

Ja počúvam Nirvanu, a úplne súhlasím s tým čo si napísala.  A mimochodom Hostiteľ som čítal aj ja a páčil sa mi, tak prajem pekné čítanie (Viď. menu)

20 Beth Beth | Web | 10. října 2013 v 14:10 | Reagovat

neznášam súčasnú hudbu, pretože to ani nie je hudba. hudba nie je počítačovo robená, skutočná hudba vychádza z nástojov ako gitara. čo z tých dnešných raperov, keď je všetko na jedno kopyto :/

21 barauna barauna | Web | 10. října 2013 v 14:47 | Reagovat

Myslím, že nemáš pravdu! Kdyby se ta hudba nikomu nelíbila, tak už jí dávno nahradí něčím jiným né? ;-)

22 smiley smiley | Web | 10. října 2013 v 15:08 | Reagovat

Já s tebou souhlasím. Mě se osobně taky moc ta hudba nelíbí. Třeba od Justina Biebra. Já mám blog o Miley Cyrus, ale ta mi moc nevadí, protože když jsem byla malá, tak jsem ji poslouchala. Já radši poslouchám takové ty starší hity, skupiny, zpěváky. Mě to přijde jako normální hudba, to co já poslouchám. Samozřejmě když se bavím s holkami ze třídy, tak na mě jenom divně koukají a nechápou, jak můžu něco takového poslouchat. A ony přesně poslouchají ten swag, takže Justina Biebra atd.

23 Pandora Pandora | E-mail | Web | 10. října 2013 v 15:29 | Reagovat

Naprosto s Tebou souhlasím, až na jednu nepřesnost. Já většinu toho, co se dneska poslouchá, ani nepovažuju za hudbu. Nechci nikoho urazit, ale mě to prostě tahá za uši a je mi úplně šumafuk (anebo jsem za to někdy i ráda), když se na mě lidi dívaj jako na blázna, když se dozvědí, že poslouchám hudbu druhé poloviny minulého století.

24 Pandora Pandora | E-mail | Web | 10. října 2013 v 15:31 | Reagovat

...jo a zapomněla jsem dodat, že se na mě koukaj divně, (a vy asi budete taky) protože ani nevim, co je to například swag.

25 Lenča Lenča | Web | 10. října 2013 v 16:05 | Reagovat

Já mám třeba některou současnou hudbu ráda. Poslouchám i starší písničky, možná hlavně ty starší, záleží na náladě.

A souhlasím, že je blbost něco poslouchat jen proto, že to poslouchají všichni. Ale jo, ve 13 jsem to tak dělala taky :D Jsem ráda, že jsem z toho vyrostla :D

26 Ravicu Ravicu | E-mail | Web | 10. října 2013 v 16:08 | Reagovat

Naprosto s tebou souhlasím!!!! Už jsem myslela, že jsem s tímto názorem sama ;-)

27 Joina Joina | Web | 10. října 2013 v 16:43 | Reagovat

Tak já neposlouchám to co se mi nelíbí. Poslouchám hudbu, která mě zaujala, ať je to ze současna nebo z minulosti.

28 Molly Molly | Web | 10. října 2013 v 16:50 | Reagovat

Ať si každej poslouchá co chce. Mě poslední dobou přestali urážet jenom kvůli tomu, že poslouchám to, co většina puberťáků v mým okolí ne a jsem za to ráda. Tak proč bych já urážela styl někoho jinýho? Ovšem řeknu, že se mi to nelíbí a to je všechno :) Jinak nemám tu hudbu o který mluvíš ráda především, že je to buď za a) o zlomeným srdci nebo naopak šťastný lásce nebo za b) o tom, jak půjdem dneska do klubu, vypijem drink a dáme párty, bitchez! Dost nuda...

29 Desirée Lydon Desirée Lydon | Web | 10. října 2013 v 16:56 | Reagovat

Jo, dnešní hudba je většinou na jedno brdo - ale lepší by bylo dodat, které interprety/písničky máš na mysli. Mě se líbí některé "moderní" songy, ale mám ráda i staré. Nemám ráda takové ty rádoby zpěvačky z Disney channelu, každá má stejný "styl" (jestli se tomu tak dá říkat), zpívají o tom samém, stejné klipy, stejné všechno. Prostě jenom loutky nějaké producenta. Smutné...

30 Mlok Mlok | Web | 10. října 2013 v 17:03 | Reagovat

A mě třeba patnáct je. A sračky neposlouchám.

31 Lusy Lusy | 10. října 2013 v 17:05 | Reagovat

Mně je upřimně jedno kdo to poslouchá já třeba mám rada Justina biebra no a co? spoustu lidi ho kritizuje ale mne se to proste libi

32 Nichie Nichie | Web | 10. října 2013 v 17:31 | Reagovat

A preto nepočúvam súčasnú hudbu. V poslednom čase dosť často vypínam rádio, lebo je to proste nepočúvateľné. Naviac mi začali vadiť pesničky o láske, pretože je to ohrané a nebaví ma neustále počúvať ako má niekto zlomené srdce, a ako mu niekto chýba. Preto počúvam Black Veil Brides :3

33 Piks Piks | Web | 10. října 2013 v 17:43 | Reagovat

Nemyslím, že je problém v celej "súčasnej" hudbe, ale v tej, ktorú propagujú rádiá, príp. veci ako One Direction, ale takí Mumford and Sons a sú napríklad niečo úplne iné a to sú súčasní.
Chápem, čo máš na mysli, ale je to trochu zovšeobecnené.

34 Bara-chan Bara-chan | Web | 10. října 2013 v 17:54 | Reagovat

Proto poslouchám J-Rock... především the GazettE. Berou mě za srdce, dávají do toho kus sebe, každý song je originální a hudba i texty jsou smysluplné a skutečně mě chytnou a často nutí k zamyšlení.
Ale jinak si ráda poslechnu i kapely jako Linkin Park, Nirvana, Skillet, někdy Evanescence, Kabáty... klidně i pro relax Enyu. Ale nedělá mi problém poslechnout si klidně i Beethovena či Mozarta.
Ovšem to, co opravdu nemám ráda, jsou takové ty "rychlokvašky", kterým někdo napíše písničku o ho*ně, s melodií, která je furt dokola a je otravně vtíravá, a najednou je ten člověk superhvězda, je slavný a myslí si o sobě co není. Pak si vydá album, kde se možná dá poslouchat jedna písnička, kterou hned využijí někam do reklamy, takže zase za chvíli leze na nervy, a ostatní jsou na jedno brdo, mdlé, a opět o ničem.

35 Arwen Arwen | Web | 10. října 2013 v 17:58 | Reagovat

Máš pravdu, ale je to také o vkusu. Ikdyž možná, že kdyby žil každý sám, měl určitě jiný styl nebo i jiné názory tak...:-)  :-)

[33]: Mumford and Sons mají hezké písničky :-)

36 Edona Edona | Web | 10. října 2013 v 17:59 | Reagovat

Já osobně si i v dnešní hudbě dokážu najít něco, co mám ráda. Stačí hledat. :-) Rádia moc neposlouchám, ale nejvíce mě dokáže potěšit, když náhodou někde hraje rádio a začne hrát hudba mého srdce, hudba která je pro mě nesmrtelná a jsou to Beatles. ;-)

37 Mavis Eveline Strix Mavis Eveline Strix | E-mail | Web | 10. října 2013 v 18:02 | Reagovat

Napísala si to úžasné, úplne mi tie riadky kričia z duše! Súčasnú hudbu nenávidím, nenávidím! Nepochopím ľudí, ktorí počúvajú veci ako Macklemore alebo podobné "swag" veci, tiež nechápem tích, ktorí počúvajú rap a všeobecne dnešné pesničky, ktoré sú, ako si ty sama napísala, len a len o tom, ako kto komu zlomil srdce a aké je to strašné, ako sa z toho dostane a bla-bla-bla. Počúvaš päť pesničiek ale máš pocit, že je to jedna a tá istá, akurát sa mení hlas speváka, aj to už nie je tak celkom pravidlo.

Ľudia strácajú hudobný sluch a vkus. Vlastne, celkovo strácajú vkus, ktorý je im samým blízky. Škoda.

38 lovitka lovitka | Web | 10. října 2013 v 18:45 | Reagovat

Trochu póza, ne? "Je to populární a tak to nebudu mít ráda." Pokud se ti to opravdu nelíbí (mimochodem, ani nevím, co je to "to" - hudbu, kterou hrají rádia? Je to opravdu všechna současná hudba? A opravdu ti vadí VŠECHNA?) tak to neposlouchej, ne? Problem solved. Hudba není politika, nevyhrává to, co volí většina.

39 Robka Robka | Web | 10. října 2013 v 19:24 | Reagovat

Současná hudba je široký pojem. Opravdu není možné házet všechno do jednoho pytle, zdá se mi, že to zjednodušuješ. Právě dneska je hudební scéna tak bohatá, že si na ní najde každý to svoje a i dnes vychází skvělá alba - jen člověk musí umět hledat. V minulosti vycházela taky spousta braku, jen ho dneska už skoro nikdo neposlouchá, takže si tuto dobu tak trochu idealizujeme.
Problém je spíš v tom, že propagaci jednoduchých melodií a hezkých tvářiček podléhají mladí, jejichž hudební vkus určuje trh. Jak už tu někdo řekl, vkus se nekupuje jako nový svetr - někdo ho prostě nemá, hudba je pro něj jen módní doplněk. Takový člověk nebude poslouchat něco, co nefrčí, protože by nebyl in. My ostatní máme na výběr.

40 Calwen Calwen | Web | 10. října 2013 v 19:28 | Reagovat

Naprosto souhlasím!!! Jakmile člověk udělá něco jiného, hned je divnej a trapnej. Já třeba poslouchám Irskou a Keltskou hudbu.

41 Marit Marit | Web | 10. října 2013 v 19:29 | Reagovat

Takže... Opravdu moc děkuji za tenhle článek. Mám na to úplně stejný názor. Moje oblíbená je Agnetha ( pokud znáš ABBU, tak ta blondýnka ). Její hudba je taky sice o lásce, ale není to to staré známé. Je tam něco jiného. Jak píšeš, ty klipy nejsou plný zpomalených záběrů ani upřímných pohledů. Mám jí ráda proto, že když slyším její hudbu, mám chuť se smát a žít.
Kdysi jsem strašně nenáviděla Directioners a Beliebers a tak dále. Teď už mi to nevadí. Poznala jsem lidi, kteří poslouchají Justina Biebra, ale dobře se mi s nima povída a jsou celkově fajn. Proč se pořád všichni musí dělit na Nenávidím 1D, Nenávidím The Wanted...Proč to prostě jenom nemůžeme respektovat? Něco jiného je říct svůj názor na zpěváka/čku. Např. Nemám ráda Miley Cyrus, protože se mi nelíbí její chování. Tečka. A nemusím kvůli tomu ječet na Smilers: " Nenááávidííím Mileyyy!"
Ta to je asi vše.

42 Karol Dee Karol Dee | E-mail | Web | 10. října 2013 v 19:46 | Reagovat

Nad některými současnými klipy, především u klukovských kapel typu One Direction, padám smíchy ze židle. Je až fascinující, že to ještě pořád někoho zajímá.

43 Denise Brooks Denise Brooks | Web | 10. října 2013 v 20:07 | Reagovat

Můj názor je, ať si každý poslouchá, co chce. Je to každého život, ale nesnáším Biebra a pět teplých bratrů. Omlouvám se, ale opravdu NE.
Ale taky jsem se bavila s taťkou a někdy se ti song začne líbit jen díky klipu, takže to má taky něco do sebe, ale to musí být plnohodnotné originální klipy..

44 Alexandra Gryffin- Fox Alexandra Gryffin- Fox | Web | 10. října 2013 v 20:20 | Reagovat

Občas se pozastavuju nad tím, jak si jedenáctiletá holčička může zavolat do rádia s tím, že chce pustit Gangnam style (true story, bro), ale pak si uvědomím, že mi není nic do toho, co kdo poslouchá. A že jsou populární písničky naivní? Nemusí tě to štvát, nejsou pro tebe. :)

Ps. "That squirrel looks familiar." :)

45 Tolpen Tolpen | Web | 10. října 2013 v 21:10 | Reagovat

[40]: a Tri Yann nebo Bran znáš? Troška krásného BrtaŇsko- francouzského folku? To jsou vlastně Kelti :)

46 Madandcheeky Madandcheeky | 10. října 2013 v 21:12 | Reagovat

já si hudbu vybírám. Taky moc nemusim tu mainstreamovou, ale když se mi nějaká pecka líbí, tak si jí poslechnu. Text musí být hlavně o něčem, musí mít hlavu a patu, musí být procítěný a líbí se mi nějaká ta alegorie. :)

47 Enitas Enitas | Web | 10. října 2013 v 21:47 | Reagovat

Já nevím, ale tohle tvrdí lidi, co si neumí dneska najít dobrou hudbu k poslechu. A že jí je. Jo, starý klasiky jsou fajn, ale i v současnosti hrajou mooc dobrý kapely.

48 kat kat | 10. října 2013 v 21:55 | Reagovat

čo toto ľudia vôbec riešia? Čo to vôbec je, dnešná hudba? Každé obdobie, každý skurvený rok odkedy si ľudia uvedomili, že dokážu hrať, mal svoje žánre a interpretov a pesničky, ktoré boli úplne napiču (a aj to bola vždy len vec názoru) a aj napriek tomu sa po rokoch zapamätali len legendy, len to čo bolo dobré (možno ešte stále je). A teraz sa masy ľudí hlásia k tomu ako sú strašne ne-mainstream a k tomu akú úžasnú hudbu počúvajú a ostatní čo s nimi nesúhlasia sú len lúzri. Like I give a fuck. Nech si každý počúva čo kurva chce nech je to aj len kvôli tomu, že je to zrovna in a swag a neviem čo všetko predtým si tam napísala. Dokým ma nikto nebude nútiť počúvať niečo čo mi uši trhá tak je mi úprimne ukradnuté čo kto počúva.

A tak isto je to aj s tými skurvenými žánrami. Človek sa už aj bojí povedať čo za žáner počúva lebo ho nejaká kurva stopne s polhodinovou prednáškou o tom, že to čo počúvaš, nie je vlastne ten žáner ktorý si myslíš. Nie je to kurva jedno?

Všetko čo sa nepáči vám, je nahovno? Hey, well done.

49 M. M. | Web | 10. října 2013 v 21:56 | Reagovat

Mno, já sice taky současný muzice neholduju, ale myslím si, že odsuzovat lidi za to, že poslouchají mainstream a povyšovat se nad ně proto, že dle vlastních slov si umím vyhledat "lepší hudbu", je snad ještě hloupější, než ten mainstream pop poslouchat.
Každej ať si poslouchá co chce a každýmu je do toho úplná putna, ne?

50 Monica Otmili Monica Otmili | E-mail | Web | 10. října 2013 v 22:55 | Reagovat

[8]: Přesně tak, ti Maideni, které dnes s oblibou posloucháme, ti v osmdesátých letech frčeli! A co teprve Finsko, kde je náš milovaný metal mainstreamem. :-D

Ne každý člověk má rozvinutý hudební sluch a pozná, že je něco na jedno kopyto. A řeknu ti to takhle, pokud se mi melodie či zvuk nástrojů, zpěv, nebo cokoliv či rovnou celek líbí, bude mi jedno, zda je to na jedno kopyto. Akorát to v mém případě nebudou One Direction, ale Korpiklaani.

Znám spoustu lidí, co poslouchají hudbu, na kterou narážíš, ale nikdy by na otázku proč neodpověděli "swag" či poslouchají to všichni. ;-)

51 Simone* Simone* | Web | 10. října 2013 v 23:01 | Reagovat

Když jsem byla na základce, lidi mě hodně odsuzovali za to, že poslouchám punk-rock, rock a podobné, a že jim to ke mně prostě nejde a musí to být jen nějaká legrace. Když jsem přešla na střední, našla jsem si hodně kamarádů, kteří na tom byli podobně jako já a doteď spolu chodíme na koncerty a podobně. :)
A myslím si, že poslední dobou je málo opravdu dobrých songů. Když si vybavím léto 2010, byly tu samé hity od Waka Waka po já nevím co. A teď?! Neříkám, že všechno je na nic, ale jde to do kopru.

52 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 10. října 2013 v 23:33 | Reagovat

než jakési plytké songy, radši si poslechnu texty smysluplné.
Nebo alespoň vtipné.

53 christimetal christimetal | Web | 11. října 2013 v 7:08 | Reagovat

Bezva názor :) Teď jen aby si ho ty masy lidí uvědomily, což se asi nestane ://

54 Roxy Roxy | Web | 11. října 2013 v 8:12 | Reagovat

Já beru, že když píšeš "současná hudba," myslíš tím mainstream, protože i v současné hudbě se najde spousta skvostů, stačí jen umět hledat. Já hudbu vyhledávám výhradně přes last.fm, už se mi to kolikrát osvědčilo, je to výborná stránka na objevování nové hudby a já tam našla spoustu interpretů, kteří teď patří k mým nejoblíbenějším a jsem za to ráda. Co se týče mainstreamu, ten nesleduju, nevím jaké jsou top hity nebo tak, nesleduju žebříčky a rádio poslouchám občas a to ještě jen Radio 1 od BBC. A beru to tak, že lidi, co poslouchaj mainstream jsou vlastně chudáci, protože neví o co přichází, když mají poměrně omezený výběr v té kvalitě. Je to škoda, ale přece jenom ještě je naděje, že vyrostou dospějou a ten hudební vkus se jim vyvine.

55 Janicce Janicce | 11. října 2013 v 9:36 | Reagovat

Přesně.[48]: :-)

56 Fotografie: Veronika Pospíšilová Fotografie: Veronika Pospíšilová | E-mail | Web | 11. října 2013 v 17:38 | Reagovat

Dnešní doba je bohužel divná ve spoustě směrech. Tohle je jeden z nich. Napsala jsi to moc hezky, dalo by se o tom psát hodně. Nezbývá mi nic jinýho, než souhlasit. Jsem ráda za to, že jsem od třinácti let věrná svému metalu a nenechala jsem se moderní hudbou stáhnout a ani odradit lidmi, kteří mě za to odsuzovali. :-)

57 Wolf_Ranger Wolf_Ranger | Web | 12. října 2013 v 16:33 | Reagovat

Naprosto s tebou souhlasím . Ale je trochu škoda že tady smícháváš odporně hnusnej a neposlouchatelnej Pop s elektrem,reggae , Atmosférickou hudbou a dalšíma... Jo pop je sračka ale to víme už douho....Teda aspoň já . (myslim že ty to o mě výš taky (to že pop u mě nemá šanci)) Na začátku článku jsem si myslel že píšeš o celé hudbě (všech žánrech,typů,) ale ty píšeš o popu...Pop bznikoul pro lidi bez hudebního sluchu co se chtěli stát trochu známími. Noty nikdy neviděli. Text nikdy nesložili . Co víc říct než to že pop je srač....
A že  Atmosférická hudba se nikdy nezkazí :D .
(Toto není hate a těším se na další takovýto článek )

58 lufi-peace lufi-peace | E-mail | Web | 12. října 2013 v 19:45 | Reagovat

Je smutné, že současná hudba už prostě není co bývala. Teď se vážně většina interpretů snaží jen zalíbit lidem za každou cenu... Ale jsem ráda, že se stále najdou někteří jedinci, kteří hudbu pořád dělají poctivě x)

59 sarush ef sarush ef | Web | 22. října 2013 v 17:24 | Reagovat

Jasně, že v rádiu hrajou sračky. Ale daj se najít i dobrý věci.

60 Magdaléna Magdaléna | Web | 27. října 2013 v 20:59 | Reagovat

"Co se ti na tý písničce líbí?"
"Je k ní dobrej klip."
-- tak tahle odpověď mě vždycky dostane.
.
Nevím, občas říkám, že mám ráda divný věci (Passengera, Annu K., Anetu,...) ale zároveň dost žeru Adele a svým způsobem i Katty Perry. :D Proti gustu...

61 MercyFinch MercyFinch | Web | 31. října 2013 v 16:29 | Reagovat

Moje řeč. Dneska jsem si koupila Bravo, občas to čtu pro zasmání, je to vtipné. A tam všichni ti "umělci" vypadají úplně stejně, já ani nevím, kdo to sakra je a říkám si, kam ten svět spěje. V hudbě už bylo všechno dobré vykonáno.

62 Ilma Ilma | Web | 2. ledna 2014 v 20:31 | Reagovat

Na to, co poslouchá většina v mém okolí povětšinou jen nadávám. jedna melodie, různý slova, které mnohdy nejsou ani skutečně zpívané. Co v tom ku*va kdo slyší? Jasně, jedou si to svoje, já jim to neberu. Ale to, co letí jde mimo mě. Nelíbí se mi novodobá (ne, hudbou to nenazvu!)..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama